Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní a reklamační podmínky e-shopu
Provozovatelem internetového obchodu umístěného pod doménou www.unilady.cz je:
|
Obchodní jméno: |
UniLady, s.r.o. |
| Sídlo/místo podnikání: |
Bakossova 8
|
| IČO: |
55 168 990 |
| DIČ: |
2121894940 |
| IČ DPH: |
SK2121894940 |
| IBAN: |
SK03 8330 0000 0023 0246 0618 |
Zapsaný v obchodním rejstříku Okresního soudu Banská Bystrica, Oddíl: Sro, Vložka č.: 45605/S.
E-mail: info@unilady.eu
Tel. číslo: +421 919 060 751
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Odbor výkonu dohledu
tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71
Článek 1
Všeobecné ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány v souladu se:
- zákonem č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně některých zákonů,
- zákonem č.j. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů a
- s jinými relevantními právními předpisy.
2. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky") se vztahují na nákup zboží prostřednictvím e-shopu www.unilady.cz. Nákup zboží ve smyslu předchozí věty mohou uskutečňovat spotřebitelé s tím, že spotřebitel souhlasí, že takto uzavřené kupní smlouvy se budou řídit těmito Obchodními podmínkami, ustanoveními Reklamačního řádu, dalšími podmínkami uvedenými na stránce www.unilady.cz a příslušnými právními předpisy.
3. Obchodníkem se v těchto Obchodních podmínkách rozumí společnost UniLady, s.r.o., sídlem: Bakossova 8, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 55 168 990, DIČ: 2121894940, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Banská Bystrica, Oddíl: Sro, Vložka č.: 45605/S., e-mail: info@unilady.eu, telefonický kontakt: +421 919 060 751 (dále jako „obchodník").
4. Ceník obchodníka je zveřejněn na stránce www.unilady.cz a obchodník si vyhrazuje právo na jeho jednostrannou aktualizaci (dále jen „Ceník").
5. Orgán dozoru: Slovenská obchodní inspekce (SOI), Inspektorát SOI pro Banskobystrický kraj, Dolní 46, 974 00 Banská Bystrica 1, Odbor výkonu dohledu - tel. . čj. 048/412 49 69, 048/415 18 71, Odbor ochrany spotřebitele; Tel. č.: 02/58272186.
6. Reklamačním řádem se rozumí dokument s názvem Reklamační řád, který vydal obchodník as jehož zněním se spotřebitel seznámil nebo měl možnost se seznámit (na stránce www.unilady.cz).
7. Spotřebitelem je fyzická osoba, která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání.
8. Jiné pojmy a definice: Pojmy a definice uvedené v Obchodních podmínkách budou mít význam, který: (i) je výslovně uveden v těchto Obchodních podmínkách a/nebo (ii) je výslovně uveden v Reklamačním řádu nebo na stránce www.unilady.cz, a/nebo (iii) je výslovně uveden v zákoně č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů.
Článek 2
Postup při objednávání
1. Spotřebitel si může přes e-shop www.unilady.cz objednat jakékoli zboží, u kterého je umístěno tlačítko „DO KOŠÍKU"; v případě, že při zobrazení zboží se nachází odkaz na doplňující informace týkající se charakteristiky, vlastností zboží a/nebo jeho dostupnosti, či podmínek dodání, předpokládá se, že spotřebitel se do momentu odeslání objednávky seznámil is těmito informacemi.
2. Po stisku tlačítka „DO KOŠÍKU" se objednané zboží automaticky přidá do nákupního košíku, který je kdykoliv k dispozici k nahlédnutí pro spotřebitele. Vytvoření objednávky je podmíněno registrací na www.unilady.cz, při které je spotřebitel povinen vyplnit pravdivé údaje, které od něj systém vyžaduje (přičemž platí, že pokud spotřebitel uvede své IČO, vystupuje a nakupuje jako podnikatel, nikoli spotřebitel). Tyto údaje budou použity pro účely vytvoření objednávky a následné plnění smlouvy. Během vytvoření objednávky je spotřebitel i vyzván k poskytnutí svých aktuálně platných kontaktních údajů, a to telefonního čísla a e-mailové adresy, přičemž tyto kontaktní údaje budou obchodníkem použity výlučně pro účely informování spotřebitele o stavu vyřízení jeho objednávky (dostupnosti zboží, připravení objednávky k výdeji apod.).
3. Po registraci bude každému spotřebiteli vytvořeno osobní konto, kterým se bude při nákupech u obchodníka identifikovat. Pod tímto účtem budou vytvářeny objednávky, evidované slevy a jiné výhody pro každého spotřebitele. Přihlašovací údaje obchodník doporučuje zapsat a uchovat pro případ budoucích nákupů. Při každém dalším nákupu se stačí pomocí svých přihlašovacích údajů přihlásit. Zároveň je v zájmu každého spotřebitele, aby si chránil přihlašovací údaje, jelikož jejich poskytnutí jiné osobě může znamenat její vystupování na www.unilady.cz pod jménem příslušného spotřebitele.
4. Odesláním objednávky spotřebitel potvrzuje, že se seznámil a/nebo byl obchodníkem obeznámen o:
a) hlavních vlastnostech zboží,
b) jeho celkové ceně a ostatních nákladech, a to nákladech na dodání, resp. dopravu (celková cena a náklady, dále jen „cena"), jakož io tom, že tuto konkrétní výši ceny je povinen obchodníkovi uhradit a že si zvolil vyhovující způsob úhrady ceny z možností nabízených obchodníkem,
c) dodacích podmínkách, lhůtě, do které se obchodník zavazuje dodat zboží, včetně poskytnutí služby dodání, resp. dopravy (dále tyto služby jen „doprovodné služby"), popřípadě io podmínkách souvisejících s dostupností zboží, vztahuje-li se na dané zboží jakékoli omezení spojené s jeho dostupností,
d) platebních podmínkách,
e) všeobecných obchodních podmínkách a Reklamačním řádu obchodníka (a v rámci nich o odpovědnosti obchodníka jako prodávajícího za vady zboží, služeb, o podmínkách trvání smlouvy, možnostech alternativního řešení sporů mezi spotřebitelem a obchodníkem).
5. Po vytvoření objednávky bude tato zaregistrována v systému obchodníka, o čemž bude spotřebitel informován e-mailovým oznámením o přijetí objednávky. Toto e-mailové oznámení o přijetí objednávky není akceptováním návrhu spotřebitele na uzavření kupní smlouvy.
6. Kupní smlouva se považuje za uzavřenou až po prověření spotřebitelovy objednávky odesláním dalšího e-mailu, jehož předmětem bude akceptace objednávky ze strany obchodníka (dále jen „akceptování objednávky"), nebo odesláním e-mailového potvrzení o tom, že zboží bylo expedováno, přičemž jejím předmětem je dodání v objednávce specifikovaného zboží a poskytnutí doprovodných služeb www.unilady.cz, v těchto Obchodních podmínkách a v Reklamačním řádu.
7. E-shop www.unilady.cz emailem informuje spotřebitele o stavu jejich objednávek (zejména zaregistrování, přijetí, úhrada, expedování apod.).
Článek 3
Platební podmínky
1. Všechny ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH. V případě objednávky s úhradou předem má spotřebitel různé možnosti úhrady, a to:
a) platební brány vybraných bank a platební systémy/služby Paypal,
b) manuální úhrada potřebné částky bankovním převodem nebo přímým vkladem v Fio banka, a.s., pobočka zahraniční banky na bankovní účet uvedený v objednávce,
c) úhradou doručovateli, byla-li zvolena forma úhrady dobírkou, a to při přebírání zboží.
2. Úhradou se rozumí moment připsání úhrady ceny (nebo její části, má-li se podle dohodnutých podmínek podle objednávky platit předem jen část ceny; dále jen „záloha") na účet obchodníka, na který měla být tato úhrada poukázána.
Článek 4
Dodací podmínky a náklady na dodání zboží
1. Obchodník se zavazuje dodat objednané zboží spotřebiteli nejpozději do 7 pracovních dnů od uhrazení ceny nebo akontace uvedené v objednávce nebo od přijetí objednávky obchodníkem, je-li zvolena úhrada dobírkou. Pokud však obchodník nemá zboží fyzicky ve svých skladech (o čem bude spotřebitele informovat) a objednává jej u dodavatele až na základě objednávky spotřebitele, zavazuje se dodat toto zboží spotřebiteli nejpozději do 4 týdnů od uhrazení ceny uvedené v objednávce. Spotřebitel bere na vědomí, že mohou nastat okolnosti, které obchodník neumí ovlivnit a pro které nastane nesplnitelnost dodání objednaného zboží spotřebiteli (obvykle okolnosti vyšší moci); v takovém případě se uplatní postup podle následujícího odstavce.
2. Pokud výše uvedená doba dodání bude z technických důvodů nesplnitelná, obchodník se zavazuje o tom neprodleně informovat spotřebitele a nedojde-li k dohodě obchodníka a spotřebitele o dodání zboží v náhradní lhůtě, o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně, ani o jiném náhradním plnění, obchodník se zavazuje nejpozději do 1 zaplacenou za zboží nebo zálohu, a to stejným způsobem, jaký byl použit při platbě ceny objednávky, pokud se obchodník a spotřebitel nedohodnou jinak.
3. Obchodník se zavazuje dodat zboží spotřebiteli na adresu v České republice, kterou spotřebitel uvede v objednávce jako místo doručení. Způsoby doručení zboží a/nebo služby včetně ceny adetailnějších podmínek platných pro jednotlivé způsoby doručení jsou uveřejněny na web stránce www.unilady.cz.
Článek 5
Storno objednávky
1. Ustanoveními tohoto článku 5 není dotčeno právo spotřebitele, který vystupuje a na www.unilady.cz nakupuje jako spotřebitel, na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku ve smyslu příslušných právních předpisů, jak je toto uvedeno v článku 6 níže.
2. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku (stornovat svou objednávku) i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy podle článku 6 těchto obchodních podmínek.
Zrušení objednávky ze strany obchodníka
3. Obchodník si vyhrazuje právo neakceptovat objednávku nebo její část a také právo odstoupit od smlouvy nebo její části, pokud:
a) nelze z technických důvodů zboží dodat v požadované lhůtě či za podmínek objednávky,
b) se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena účtovaná ze strany dodavatele zboží nebo
c) spotřebitel uvede v objednávce o sobě nepravdivé a/nebo neúplné údaje a okolnosti vytvoření objednávky budou nasvědčovat spekulativní povaze dotčené objednávky.
4. V případě, že nastane situace zrušení objednávky ze strany obchodníka, obchodník bude neprodleně kontaktovat spotřebitele se záměrem dohody o dalším postupu. V případě, že spotřebitel již cenu z objednávky (zálohové faktury) nebo její část zaplatil a nedojde k dohodě obchodníka a spotřebitele o poskytnutí jiného zboží ve stejné kvalitě a ceně ani o jiném náhradním plnění, obchodník se zavazuje vrátit spotřebiteli do 14 dnů na jeho účet nebo adresu cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu.
5. Obchodník je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se spotřebitelem v případě zjevné vady v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).
6. Za zjevnou vadu v ceně zboží je považováno například o jednu číslici nižší cena (např. při udávání ceny „vypadne" jedna číslice); zjevně nízká cena zboží (např. o 50 % nižší cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé, aniž by u zboží bylo uvedeno, že jde o výprodej či o jinou slevovou akci); a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd., nebo v případě zjevně mylné chyby v informaci podané operátorem zákaznického centra.
7. Obchodník je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat spotřebitele a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnuté v kupní smlouvě bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při své platbě. Tím není dotčeno právo spotřebitele dohodnout se s obchodníkem na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím spotřebiteli nebudou účtovány žádné další poplatky. Výše uvedené se analogicky vztahuje i na případy, kdy nedošlo k uzavření kupní smlouvy, tedy analogicky se vztahuje i na nepotvrzené objednávky.
Článek 6
Poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy
(platí pouze při nákupu přes www.unilady.cz spotřebitelem)
1. Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů:
a) ode dne převzetí zboží, přičemž tato lhůta se považuje za zachovanou, jestliže oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno obchodníkovi nejpozději v poslední den lhůty. Zboží se považuje za převzaté spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezme všechny části objednaného zboží nebo pokud:
• zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodává odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
• dodává zboží sestávající z více kusů, okamžikem převzetí posledního kusu,
• zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
b) ode dne uzavření smlouvy, je-li předmětem smlouvy poskytnutí služby.
2. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
3. V souladu s § 19 ods. 1 písm. e) zákona 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je zboží dodané v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl tento obal po dodání porušen. Za takové zboží se považuje i punčochové zboží (např. punčochy, punčochové kalhoty, legíny apod.), které je z hygienických důvodů baleno v uzavřeném ochranném obalu.
4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel nejpozději poslední den lhůty odešle oznámení o odstoupení od smlouvy obchodníkovi. Při pochybnosti o doručení odstoupení se použije postup podle § 20 odst. 1 písm. 8 zákona č . 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů.
5. Spotřebitel své právo odstoupit od smlouvy uplatňuje v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém médiu, jako například písemně na adrese sídla obchodníka uvedené výše, e-mailem na adrese info@unilady.eu nebo jiným způsobem nevzbuzujícím pochybnosti, že došlo k odstoupení od smlouvy. Spotřebitel je k odstoupení od smlouvy oprávněn použít formulář, který tvoří přílohu č. 3. 1 těchto Obchodních podmínek.
6. Důkazní břemeno o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese spotřebitel. Obchodník neprodleně po doručení oznámení o odstoupení od smlouvy poskytne spotřebiteli potvrzení o jeho doručení na trvanlivém médiu, pokud spotřebitel odstoupil od smlouvy použitím formuláře pro odstoupení od smlouvy, které jsou dostupné v online rozhraní obchodníka.
7. V případě, že spotřebitel své právo odstoupit od smlouvy uplatní, vrátí zboží obchodníkovi, a to zasláním na adresu skladu: UniLady, s.r.o, Lazovná 62, 974 01 Banská Bystrica nebo jiným způsobem předem dohodnutým s obchodníkem, a to do 14 dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy uplatnil, přičemž lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle zboží obchodníkovi nejpozději poslední den lhůty. Zboží musí být zasláno nebo předáno obchodníkovi s dokladem o koupi, s kompletním příslušenstvím, dokumentací a obalem. Spotřebitel má právo po převzetí zboží ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy zboží rozbalit a odzkoušet obdobným způsobem, jak je to obvyklé při nákupu v klasickém kamenném obchodě, tzn. j. odzkoušet zboží tak, aby zjistilo vlastnosti a funkčnost zboží. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Poškození obalu a zboží samotného bude obchodníkem akceptováno výhradně v rozsahu, v jakém mu při přiměřeném odzkoušení zboží ve smyslu tohoto ustanovení těchto Obchodních podmínek nebylo možné zabránit, tzn. j. které nepřesahuje rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
8. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu ke konkrétnímu zboží nebo zbožím, pokud obchodník na základě smlouvy dodala nebo poskytla více produktů.
9. Při odstoupení od smlouvy spotřebitel nese náklady na vrácení zboží obchodníkovi. Pokud však dodané zboží nemá vlastnosti, o které spotřebitel projevil zájem a které se shodují s popisem poskytnutým obchodníkem, náklady na jeho vrácení a dodání zboží, které odpovídá smlouvě, jakož i všechny spotřebitelům účelně vynaložené náklady v souvislosti s tím nese obchodník.
10. Obchodník se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržel na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků, a to stejným způsobem, jaký byl použit spotřebitelem při platbě za zboží. Náklady na dopravu, dodání a poštovné však obchodník spotřebiteli hradí pouze v rozsahu nejlevnějšího běžného způsobu doručení, který je nabízen obchodníkem, bez ohledu na to, jaký způsob doručení si zvolil spotřebitel. Bez ohledu na uvedené, cenu a další náklady není obchodník povinen spotřebiteli vrátit dříve, než je mu doručeno zboží nebo jak mu spotřebitel prokáže, že mu zaslal zboží zpět.
11. V souladu s § 19 ods. 1 zákona č . 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem jsou:
a) poskytnutí služby, pokud:
1. došlo k úplnému poskytnutí služby a
2. poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu,
b) dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který obchodník nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,
d) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,
e) dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže ochranný obal byl po dodání porušen,
f) dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
g) dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, který obchodník nemůže ovlivnit,
h) provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u spotřebitele, o kterou spotřebitel výslovně požádal obchodníka; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než oprava nebo údržba, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradního dílu potřebného k provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny během návštěvy obchodníka u spotřebitele a spotřebitel si tyto zboží nebo služby předem neobjednal,
i) dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,
j) dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,
k) zboží zakoupené na veřejné dražbě,
l) poskytnutí ubytovacích služeb k jinému účelu než k účelu bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času, pokud podle smlouvy má obchodník poskytnout tyto služby v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnuté lhůtě,
m) dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud:
1. dodávání digitálního obsahu začalo a
2. spotřebitel udělil výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a obchodník poskytl spotřebiteli potvrzení podle § 17 ods. 12 písm. b) nebo odst. 1 písm. 13 písm. b), je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu.
12. Spotřebitel odesláním objednávky obchodníkovi výslovně potvrzuje, že obchodník včas a řádně splnil své informační povinnosti podle ust. § 5 a § 15 zákona č . 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů.
13. Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi obchodníkem a spotřebitelem uzavřena s podmínkou, že dojde-li ze strany spotřebitele k využití práva odstoupit od smlouvy na dodávku zboží, darovací smlouva ztrácí účinnost a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s vráceným zbožím. Za dárek je považováno i zboží dodané v symbolické hodnotě, je-li jeho dodání spotřebiteli prezentováno jako dárek ke zboží, které spotřebitel vrací do 14 dnů bez udání důvodu. V případě, že tyto dárky nebudou vráceny zpět spolu s vráceným zbožím, budou tyto dárky v jejich tržní hodnotě chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele.
Článek 7
Postupy uplatňování a vyřizování reklamací, stížností a podnětů spotřebitelů
1. Spotřebitel si zboží musí vizuálně zkontrolovat ihned při převzetí. Má nárok zboží nepřevzít tehdy, je-li na něm nebo na jeho obalu viditelné mechanické poškození zjevně způsobené přepravou nebo je-li zboží neúplné. V takovém případě je vždy povinen sepsat se zaměstnancem obchodníka a/nebo přepravní společnosti, která mu dodání zboží zajistila, protokol o škodě/reklamaci a zásilku odmítnout převzít. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutno nahlásit okamžitě ve lhůtě uvedené v Reklamačním řádu po převzetí zásilky a výrobek nepoužívat. Pozdější reklamace tohoto charakteru nemusí být akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
2. V případě uplatnění reklamace platí obvyklý reklamační postup stanovený v Reklamačním řádu pro spotřebitele a v případě rozporu mezi těmito VOP a Reklamačním řádem má v případě reklamací přednost Reklamační řád.
3. Při uplatnění práva na opravu a při uplatnění jiných práv vyplývajících z odpovědnosti obchodníka za vady (tj. práva na výměnu věci, práva na odstoupení od kupní smlouvy a práva na přiměřenou slevu) odesílá spotřebitel reklamované zboží, včetně faktury (případě jiné formy daňového dokladu) na adresu skladu: UniLady, s.r.o, Lazovná 62, 974 01 Banská Bystrica. Spotřebitel a obchodník se mohou dohodnout i na jiném způsobu předání zboží. Pokud má spotřebitel zájem o takovou dohodu, může ji obchodníkovi navrhnout e-mailem na adrese info@unilady.eu nebo telefonicky na +421 919 060 751.
4. Obchodník neodpovídá za vady, ke kterým došlo mechanickým poškozením zboží.
5. V případě, že mezi spotřebitelem a obchodníkem vznikne spor z uplatnění práv z odpovědnosti za vady nebo pokud se spotřebitel domnívá, že obchodník porušil jiná práva spotřebitele, spotřebitel má právo obrátit se na obchodníka se žádostí o nápravu. Pokud obchodník nebo určená osoba oprávněná posuzovat vady na žádost spotřebitele podle předchozí věty odpoví zamítavě informuje spotřebitele na trvanlivém médiu o příslušných subjektech alternativního řešení sporů. Pokud obchodník nebo určená osoba oprávněná posuzovat vady na žádost spotřebitele podle první věty tohoto bodu odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví ve lhůtě do 30 dnů ode dne jejího odeslání spotřebitelem, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ao změně a doplnění některých zákonů ve znění pozdějších předpisů, možnost obrátit se na soud tím není dotčena. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s obchodníkem je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk/); spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu použít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
6. Stížnosti a podněty může spotřebitel uplatnit na e-mailové adrese info@unilady.eu nebo osobně po tel. dohodě na termínu setkání. Odpověď mu bude odeslána v závislosti na formě uplatněné stížnosti nebo podnětu do 30 dnů od obdržení.
Článek 8
Ochrana osobních údajů spotřebitele
1. Obchodník zpracovává osobní údaje spotřebitelů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 2003/2003. 2016/679 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů ao volném pohybu takových údajů (dále jen „GDPR") a zákonem č. 2016/679 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů.
2. Informace o tom, jak obchodník zpracovává osobní údaje, naleznete ZDE.
Článek 9
Závěrečná ustanovení
1. Spotřebitel zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto Obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
2. Obchodník si vyhrazuje právo na změnu Obchodních podmínek, která nabývá účinnosti dnem uveřejnění aktualizovaného znění Obchodních podmínek na internetové stránce www.unilady.cz.
3. V případě uzavřené smlouvy o koupi zboží se však tato smlouva řídí Obchodními podmínkami platnými v době, ve které byla uzavřena. Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 06.10.2025 a plně nahrazují předchozí Obchodní podmínky.
4. Práva vznikající spotřebiteli z vadného plnění a záruční podmínky se řídí platnou právní úpravou a platným Reklamačním řádem obchodníka, který je dostupný na www.unilady.cz.
5. V případě rozporu mezi ustanoveními těchto Obchodních podmínek a ustanoveními Reklamačního řádu budou mít přednost ustanovení Reklamačního řádu.
6. V případě rozporu mezi ustanoveními těchto Obchodních podmínek a/nebo Reklamačního řádu a závaznými (kogentními) ustanoveními:
- zákona 108/20024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně některých zákonů a/nebo
- zákona 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů budou mít přednost ustanovení zákona č.j. 108/2024 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně a doplnění některých zákonů/nebo zákona č.j. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.

